SOLSKEN

Godmorgon i solskenet! Aaaaah - VÅR!!

Finns det nåt härligare än att sätta på sig solglasögon på väg till jobbet på morgonen? Åh, vad jag längtar till sommaren.

Igår blev det middag på kinarestauranten i samma hus som vi bor i. Gott men megastarkt. Älsklings kompis, I, bjöd - supergulligt av honom. Sedan var det Lyxfällan på TV - hur roligt är inte det programmet?? Och hur pundig var inte Michell som var med igår, hahahaha. Så måste min far ha varit när han var yngre.

Vet ni - min älskling nr 2, T, som bor i Italien, berättade att både Usher och Jodie Foster ska bo på samma hotell som oss i Rom när vi är där, coolt som tusan ju! Längtar efter T så mycket, kan du inte flytta hem?

Ha en bra dag nu, köp en mjukglass med strössel på lunchen vet ja!
image425
Mina dösnygga Pilgrim-solglasögon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0