UNTRACEABLE

Godmorgon alla små pippifåglar!

Ännu en superfin dag! Var uppe kl. 06.00 imorse och tog en runda runt Djurgården med min syster och Skrutten. Sedan hem, dusch, smoothie och kundbesök.

Såg filmen Untraceable igår, riktigt äcklig film. Dock inte så himla bra. Gillar inte filmer där djur är med och plågas, fy. Jag vet att det inte är på riktigt men ändå - stackars kattunge... :( Blev en riktig frossardag igår dessutom, ångest för det eftersom att hela helgen därmed gick i frosseriets tecken. Middag igår: nudlar med grönsaker från kinarestauranten i huset, sedan marängsuisse (swisch), godis och en Pucko som grädde på moset. Har lovat lil'sis att från och med idag gå en långprommis varje morgon (det har jag visserligen redan kommit igång med) + minst 20 minuter OrbiTrek på kvällen, helst innan middan. And it's a deal - detta löfte ska jag hålla. Beach 2008 - here I come! Hahahaha.
image426
Bar Refaeli

Kommentarer
Postat av: Cinderella

ABOSCO!!! Vovve eller ej!? Jag är helt desperat! Vet du vad gärdets hunddagis kostar? =/

2008-04-21 @ 22:08:33
URL: http://www.cinderella.bloggspace.se
Postat av: Jessica Anshagen

Hej!
Var jätte gärna med och tävla på min sida där man kan vinna ett par as snygga skor från Ji Fashion 4U, värde 650 kr !

Ha en trevlig kväll :)

2008-04-22 @ 23:07:11
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0