WORKING GIRL part 2

Hinner knappt med att blogga, har så extremt mycket att göra på jobbet. Lite avlastning skulle inte sitta fel, men nej. Jobbar för tre känns det som. Det värsta är ju att det blir kunderna som får lida, allt tar längre tid. Ååh, ångesten kommer krypande. Det blir ju inte bättre av att jag har kundbesök typ varje dag dessutom. Nästa vecka blir det kanske kundbesök i Malmö i två dagar dessutom. Visserligen sjukt soft att komma bort lite (där är det kanske ännu mer vår!) men då ligger jag direkt två dagar efter när jag kommer hem. Som ni såg på mitt senaste inlägg är det inte bara jag som har det så här...

Nu ska jag hem, tänker inte slösa mer tid här nu. Älskling ska laga korv stroganoff, smaskigt va?

Bye, hörs sen! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0