MÅNDAG

Kommer till jobbet och allt känns bara så där för jävligt som det kan göra ibland.
Fyyyy säger jag bara.
Vill bara gräva ner mig i en grop och komma fram någon gång om si så där 100 år.

Har i varje fall haft en jättebra helg. Fick äta middag med några favoriter i fredags.
Grill var verkligen jättebra (men väldigt dyrt).

Födelsedagsfesten i lördags var supernice.
Värdinnan hade lagat mat för 30 personer själv - imponerande! Supergott var det också.
(Tack så mycket M!)

Ljusen jag köpte från eleven.se luktade helt underbart och var sååå fina!
Mitt "XOXO" står redan i köket och doftar melon.

Måste jobba nu. Ha en fortsatt bra dag...
(Pigga gärna upp mig med lite kommentarer om ni orkar)

(Vill passa på att tacka alla som varit inne på min blogg de senaste dagarna, har haft ovanligt många besökare)
("Jag testar"-inlägget nedan mms-skickade jag vid halv två dagen, det kom fram kl. 23.56, weird)


♥  ♥  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0