DEPEND NR 34

Köpte ett rosa nagellack igår (mamma, få inte panik nu - det kostade bara 25 kr) på Kicks. Det är superultramegaknallrosa och stensnyggt! Nummer 34 är det men tyvärr hittar jag ingen bild på det just nu. Jag lägger upp en när mina naglar är rosa och fina! Min kusse, J, hade på sig det igår och fick flera komplimanger.

Köpte även en balm-som-blir-olja-på-huden-rengöringskräm. Superskön och lätt att använda. Sved som attans i ögonen bara. Lancôme Baume Éclat Balm-to-Oil Massage Cleanser (sorry mor, inte L'Oreal) heter den och var inte så dyr. Hittar ingen bild på den heller - vad tusan??

(Pratade med min lilla mamsen igår och hon tyckte att det verkade väldigt dyrt att ha en blogg. Jag sa att det var gratis. "Ja men alla grejer du köper då", sa hon. "De skulle jag ju köpa ändå, blogg eller inte." "Jaja, det är dina pengar" - japp det är just vad det är! Products make you (me) happy!)

♥  ♥  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0