FACIAL

Åh, imorgon ska jag på ansiktsbehandling. Ska bli så skönt att bli ompysslad. Går hos en tjej som heter Helena på Naglar på Fridas på Grev Turegatan i Stockholm. Har faktiskt bara varit där en gång på ansiktsbehandling men jag tycker mig redan se en skillnad - till det bättre. Var hos henne innan Thailand också och fixade fossingarna och färgade ögonfransar + bryn (julklapp från systeryster). Hon är superduktig och supergullig.

Snart är det dags att bege sig hemåt och det är fortfarande ljust ute! Äntligen lite vårkänslor efter den här mörka "vintern". Längtar efter att få sätta på mig shorts eller kjol och sandaler igen. Fick mail av en kompis som bor i Rom, igår var det 20 grader och strålande sol där! I slutet på april ska jag dit och hälsa på.

Hemma är det nystädat och vovvisen ska bo hos sin extramamma idag. Skönt att slippa traska ut på en promenad halv sju imorgon bitti. Funderar på kycklingwok till middag. Ska föreslå det för älsklingen (det är han som är kock hemma hos oss). Kanske blir det Sweeney Todd också.

image78        image79

♥  ♥  ♥

Kommentarer
Postat av: erika

Så skönt med ansiktsbahadling ju

2008-02-25 @ 17:09:33
URL: http://yummiemummie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0