GOD MORGON!

Upp som en sol ner som en pannkaka.
Superhärligt väder idag ju, strålande sol och varmt (allt är relativt)! Startade dan med en svart kopp kaffe och slapp för första gången på mycket länge ta en morgonprommis med vovven. Min älskade pojkvän var uppe med tuppen (06.20 typ) och tog ut honom. Aaaa, fick en halvtimma längre i sängen.
Har sminkat mig enligt sminkproffset på MakeUpStore och känner mig som en utslagen nyponros (not). Frågade min syster, M, om hon såg någon skillnad på mig (jag strålar ju för tusan) men nej det gjorde hon inte.
Nu blir det frulle (actimel, acai-dryck, en nektarin och en kiwi, smarrigt va) och email/post/bloggkoll.

image128
Strålande Kate Bosworth

Kommentarer
Postat av: Anonym

En halvtimma längre i sängen skulle man ju inte tacka nej till.

2008-02-28 @ 10:56:53
URL: http://bjooti.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0