MAT!

Så då var middagen avklarad! Blev en tidig istället för en sen. Samma som igår (nästan): falukorv, keso med röd pesto, gurka och sojabönor (istället för avokado) - supergott och nu är jag mätt som en plätt! Drack ett glas sockerfri jordgubbssaft till. Har ätit rätt bra idag: svart kaffe på morgonen, en actimel innan frullen, smoothie, Special K med minimjölk till lunch (Special K är min last, jag kan inte sluta med det!), en blodapelsin till mellanmål och nu denna middag. Vad tycks? Kommer jag att bli smal?
Tänkte köpa en rengöringsolja till ansiktet eftersom att jag läste att Laura Mercier sa att man ska tvätta av sitt smink med olja. Sen ska man tvätta med tvättkräm så att man blir riktigt ren. Har hört att L'Oreals nya ska vara jättebra så det får nog bli den. Ska köpa ett knallrosa nagellack också tror jag. Sen får vi ju 20% på MakeUpStores alla grejer också så det lär ju bli nåt därifrån med...

Nä nu ska jag sjappa. Kolla vilken söt bild!

image121

Kommentarer
Postat av: EVELINA

lät som en god middag =)

2008-02-27 @ 18:16:30
URL: http://metrobloggen.se/evelinaaas
Postat av: ellen

vad gott det låter.

2008-02-27 @ 18:17:29
URL: http://rekis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0