ONSDAG

Idag är jag verkligen trött. Hundrackarn väckte mig en halvtimme innan väckarklockan skulle ringa och då förstörs hela min dag. Fattar inte varför alla ska krångla med att man ska börja jobba halv nio. Ska bli skönt när jag snart får ta mitt ansvar och jobba utan fasta tider.

Vädret börjar sakta men säkert bli bättre men fy vad grått det är utanför fönstret. Sverige in a nutshell säger jag bara. Längtar till sommaren, längtar efter att åka båt.

Om mindre än tre veckor ska jag till Marbella och fira påsk med familjen. Hundskrället hänkar också. Han har sitt pass och sin travelbag redo, haha. Sen i slutet på mars blir det Sälen med ett helt gäng kompisar. Ska bli supermysigt, hoppas att det är någon snö kvar bara! I slutet på april ska jag till Rom med älsklingen. Min favorit, lilla T, bor där och vi ska hänga med henne och hennes skogsmus lite. Längtar. Har verkligen mycket att se fram emot märker jag så nu ska jag sluta klaga på Sverige!

image111

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0