VIND

Jädrans vad det blåser ute! Hittade en dyna till vår solstol nere på gatan, den hade blåst iväg från vår balkong.
Min vovve höll också på att blåsa bort på vår morgonpromenad, han väger bara 2,5 kg. Han har för övrigt hållt mig vaken hela natten eftersom att han fått någon slags maginfluensa. Inte så kul, vi är båda rätt trötta idag.

Igår gick jag runt Djurgården efter jobbet, supermysigt. Sen gick jag hem och lagade tacos. Kollade på Kustbevakarna och sen Gordon Ramsay's Kitchen Nightmares. Jäklarns vad cool båten med jetmotorer är! Har sett den i verkligheten och den är så snygg. Den låter som ett flygplan.

Nu ska jag äta frukost, läsa Aftonbladet Klick och Expressen Fredag och sen installera lite program på pappas nya dator. Själv funderar jag på att skaffa en MacBook Air...

image21

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0