2 DAGAR KVAR!

Nu är det bara två dagar tills jag åker till Spanien. Längtar så! Behöver komma bort lite känner jag. Och älskling behöver verkligen ta det lite lugnt ett tag, så mycket som han jobbar. Han är så duktig och det går superbra för honom - jag är så stolt!
Gå in och kolla på hans bilder vet ja!

Försöker jobba undan så mycket det går här på jobbet så att jag slipper komma tillbaka till ett berg av papper. Jag har ju dock rätt kort semester (bara två veckor, resten tas nog ut i vinter...) så de flesta har nog inte hunnit tillbaka tills när jag börjar jobba igen.

Måste pallra mig till frissan snart. Vill göra om mig helt, lite blondare, typ guldig honung eller liknande, och så vill jag permanenta mig! Det ni - 80s huh? Jag vill ha lite lockigt hår, mitt platta SPIKRAKA hår gör mig tokig. Någon som vet någon bra frisör i Stockholm?


Kommentarer
Postat av: Misen

Spanien låter härligt, ha det så skönt! Och vilka fina bilder han har.

2008-07-09 @ 09:53:10
URL: http://homeostas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0