HELLO AGAIN!

God morgon alla glada semester-firare!

Nu är jag tillbaka i Sverige efter en underbar ledighet i Barcelona och Marbella. Har haft det sjukt bra och tagit det superlugnt med min älskling och senare även med söta L och hennes boyfriend.

Vi kom hem redan i fredags eftersom att världens gulligaste brudpar gifte sig kl. 14.30 i lördags. Min älskling var marsalk och så söt. Bröllopet var romantiskt, festen superlyckad med chokladfontän och hela faderuttan. Bruden ska snart (20 september är det beräknat till) få barn och var så himla vacker och ståtlig. E - glöm inte att OM lillknodden kommer den 23 september (min födelsedag) SKA den heta A i mellannamn!! ;)

Nu är jag tillbaka på jobbet och äter frulle: en svart kopp kaffe med Benefiber i och snart en gul kiwi (mums) och en nektarin!

Måste nog jobba lite nu... Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0