BULA!

När jag på Fiji för några år sen köpte min älskade vän J en flaska Noni-juice, nåt som som sägs vara en mirakeldryck. Den ska vara bra för hyn, matsmältningen, levern m.m. Jag har för mig att J tyckte att magen kändes bättre men tyckte däremot att drycken smakade gammal gås. Är nu lite sugen på att testa själv... Ser ibland reklam om Tahitian Noni men jag vill ha den från Fiji. Hittade en hemsida som säljer 3 flaskor (3 x 1 liter) för 90 dollar. Fri frakt med DHL. Den Tahitian Noni som man kan köpa här i vissa hälsokostaffärer kostar minst tre gånger så mycket.


Vad säger ni - ska jag köpa?


Kommentarer
Postat av: Your partner in crime

Varfor testar du inte aloe vera juice annars, har gjort mig mycket piggare, ar urbra for min mage bl.a och jag ar totalt beroende numer. Kopte en version av Tahitian juicen pa Ryanair!! och den var jattegod faktiskt annars.

2008-06-04 @ 09:25:58
Postat av: abosco

Mors kors partner in crime, det har jag inte ens tänkt på! Ska ringa din lilla mams och köpa en flaska, thanx för tipset!

2008-06-04 @ 11:32:14
URL: http://abosco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0