GODDAGENS!

Hej alla glada!

Ledsen för långt uppehåll men har haft lite att stå i.

Midsommar blev superlyckat, alla hade kul och vädret var fint.

Har varit på akuten med min lilla Skrutt idag, han gjorde helt plötsligt illa sig i tassen när vi skulle gå till jobbet. Väl på akuten blev han frisk igen (han kämpade väl för att slippa gå in i nåt av de hemska rummen, han känner igen det där stället - vi var där senast i måndags och tog spruta). Känner mig som världens tönt-mamma som kastade mig dit men han skrek så otroligt mycket (jag tror att hans smärttröskel kan vara något utav den lägsta i världen) och hon hos veterinären sa att det kan vara någon led så det är lika bra att kolla. Jaja, nu är det över och han sover som en stock.

Kommentarer
Postat av: purezone

Hej gulle, stackars liten:-( jag skulle gjort desamma, hönsmamma som jag är:-)



Kram kram

2008-06-26 @ 21:50:54
URL: http://purezone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0