BERG- OCH DALBANA

Idag är jag helt slut och jävligt irriterad på allt och alla. Har nog sovit dåligt + att det inte känns som om jag kommer någon vart med jobbet. Jag ligger så sablans mycket efter med sortering etc. att det inte ens är kul. Varje dag går jag till jobbet med planen att ta tag i allt men varje dag sabbas det genom att allt annat "måste vara klart till imorgon". Ååååh. Alla dessa sablans papper.
Min syster som också jobbar här är hemma för att vakta nån himla el-gubbe som aldrig kommer. Den andra roliga kollegan har gått för dan. Så jag sitter dessutom här själv och deppar.
Som ni kanske märker är mitt liv som en berg- och dalbana, upp ena dan, ner andra. Men så är det väl för alla?

image271

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0