DU ÄR VERKLIGEN VAD DU ÄTER

Och jag är en makaron i ProViva-dricka med jordgubbssmak (som för övrigt fick stanna kvar i Jan Johansens kylskåp idag, så SÅ himla onyttigt kan det inte vara)!

image317
Vad händer annars? Jo, nu är det Efterlyst... Som vanligt är älskling inte hemma, som alltid på torsdagar av någon konstig anledning. Han sitter i studion och äter pizza och jobbar.

Jag har kört Orbi i 15 minuter (orkade inte mer och älskling var inte hemma så han kunde inte peppa mig att inte sluta). Jaja, snart är det helg och då blir det promenixisar. Har gått minst en halvtimme varje morgon hela den här veckan också, så det så.

Tycker att min hy har blivit sämre igen. Make Up Stores rouge kanske?

Världens sötaste L fyller år idag! GRATTIS igen om du läser det här!

image318
Inga mjölkprodukter i denna rackare jag lovar! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0