FREDAG

God morgon!

Försökte skriva igår kväll men det gick inte. Det tog typ en timme för sidan att ladda och sen kom ändå bara halva sidan upp, sjukt störigt.

Härligt väder ute idag - strålande sol!

Tror att världens bästa T kommer till Stockholm idag. Men jag åker ju som sagt till Sälen. Kl. 13.00 ska vi stå packade och klara utanför vår port. Sen är det samåkning i hyrd van som gäller, haha. Syster tar hand om Skrutten, ska bli skönt med en hundfri helg. Schemat för helgen är tydligen redan gjort: fondue-afton ikväll, skidåkning med tillhörande after ski imorgon, sedan middag i stugan, skoter på söndag och sen hemfärd vid tre. Hoppas att man får sova lite också. Om jag känner C rätt kommer han vara uppe och slamra med kastruller redan vid halv åtta på morgonen.

Nu ska jag betala lite räkningar. Hörs sen! ♥

Kommentarer
Postat av: M.a.m.m.a.J.e.s.s.i.c.a

God Morgon! Hoppas du får en bra dag :) Om du är intresserad kan du vara med i utlottningen av en bloggdesign på min blogg http://jyees89.blogg.se/1206563481_ny_utlottning.html :) Kram!

2008-03-28 @ 09:20:08
URL: http://jyees89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0