HEJ TOMTEGUBBAR

Hej alla glada, idag är det söndag och jag har precis drogat min hund. Veterinären sa att jag skulle testa medicinen en gång innan vi åkte så nu har jag lurat i vovsingen ett och ett halvt litet piller. Detta var en halvtimma sen och nu springer han omkring och snurrar. Inför flygresan ska han ta dosen 2 timmar innan så det kanske är så lång tid det tar innan det verkar. Just nu märks i alla fall inte ett spår av lugnande, tvärtom.

Tänkte kolla klart på No Country for Old Men idag eftersom att jag somnade sist. MÅSTE dessutom tvätta, tvättkorgen är så full att jag ställt en IKEA-kasse på golvet där ännu mera tvätt får plats. Kanske ska man sola också. Undrar varför man alltid tycker att det är så jobbigt att pallra sig till solariet?

image247
Snälla Paris ge dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0