HUNGRIG

Nu tänkte jag pallra mig hemåt trots att allt inte är klart (på långa vägar) här på kontoret.

Har funderat lite på det där med hundyoga och ska nog anmäla mig och Joey. Kan nog bli roligt! Blir kursen i maj i så fall för om två dagar hinner jag inte börja.

Hemma ska jag testa att träna med Orbitreken för första gången! Vänta ni bara - om typ 5 veckor kommer ni inte att känna igen mig! Smal som en liten loppa kommer jag vara!

Är hungrig som en liten varg och hoppas på att min älskling har planerat att laga nåt gott till middag. Som typ, hmm, falukorv med stuvade mackisar och avokadosallad till! Mmmm.

Nån som vet om man kan köpa Cherry Coke Light nånstans i Schweden? På Sabis finns vanlig som de köper från Gray's på Odengatan tror jag. Cherry Coke är så SJUKT gott.

image203

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0