I'M BAA-AACK

Heeeeej!

Jag är tillbaka i gamla hederliga Svedala där internet är snabbt och man kan ladda upp bilder! Tjohoo, livet leker!

Flygresan igår tog musten ur mig. Skrutten sov några 5 minuters pass men var vaken och orolig mest hela tiden. När det var c:a två timmars resa kvar kom en liten 5-årig pojke vid namn Josef på att det var sjukt kul att babbla hål i huvudet på mig. Så nu kan jag ALLT om Superman, Spiderman, filmen Bilar, filmen Järnjätten, Donatello och den hemliga sköldpaddan i Ninja Turtles, alla Josefs utstyrslar (cowboy, indian m.fl.), vad han fick i födelsedagspresent, vad han ska göra när han blir stor (dyka efter skatter alt. jobba på reningsverk som Doktor Mugg) och så vet jag att Calles (kusinen) ena katt blir dum när den inte vill bli klappad längre. Då bits och rivs den. Och så vet jag att Katten (Kapten? oklart) Filling brukar åka omkring i en tvättmaskin. Och så är det lite obehagligt (inte läskigt) när planet landar. Läskigt var det när han var fyra år men eftersom att han fyllde fem i påskas är det inte det längre.

image365
Imorgon ska jag till Sälen! Pysigt va?

Kommentarer
Postat av: Cinderella

hahaha... Love it! ;)
Welcome back to the cold.

2008-03-27 @ 18:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0