KROPPS SHOPEN

Var på the Body Shop på lunchen. Cherry Blossom grejerna var helt slut så det blev inget sniff där inte. Trist. Syster-yster köpte en parfym som luktar strössel.
Åååh vet ni, ni jag var liten, eller typ tonåring använde jag jämt en concealer från the Body Shop. Den var sjukt bra och alla mina kompisar använde den också. Så, en dag, när jag skulle gå och skaffa mig en ny för att den gamla tagit slut hade den utgått ur sortimentet! Ve och fasa. Jag kom över det några år senare. NU, kanske 10-15 år senare har det kommit in en liknande concealer i sortimentet igen! Jag köpte en självklart och nu ska den testas!! Tjohoooo om det är samma!!

image222
Flawless Skin Protecting Concealer heter den och kostar 184 riskdaler.
Den vita pricken i mitten är någon slags olja, afrikansk baobab olja, som ska återfukta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0