MARBELLA, ESPAÑA

Heeej!!

Hade en tokstressig dag igår så tyvärr blev det inget skrivet alls... Första gången sen jag startade, hade ångest hela dan. Ska inte upprepas.

Gick upp kl. 03.00 igår, taxin kom 04.00, planet gick 06.00. Vovven var med och de lugnande pillrena hade ingen direkt verkan utan jag fick sitta och klappa honom hela resan trots att mina ögonlock var tyngre än någonsin. Pappa mådde extremt illa och gick och la sig så fort vi kom fram till vår lägenhet. Han hade datorn och internetuppkopplingen finns i hans rum och jag tyckte att det var lite väl taskigt att störa. Därför var det helt tyst här igår.

Det har ösregnat sen vi kom men nu börjar det spricka upp lite som tur är. Fast även om det regnar är det sjukt skönt att vara här, det är så lugnt på nåt sätt. Saknar älsklingen dock... ♥


Jag har med mig en bunt tidningar och två böcker (Flyga Drake och Parasiten) som jag ska läsa. Ska även färga håret, ögonfransarna och ögonbrynen och köra en allmän våruppfixning - mani och pedi, ansiktsmasker och kanske nån massage...

Har precis rensat bland mina 39 jobbmail som trillat in sen i förrgår. Puh.

Skriver mer sen små sötnosar, ville bara att ni skulle få en update!

♥  ♥  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0