NU ÄR DET KVÄLLER

Sitter och småkollar på Carolina Gynnings program samtidigt som jag läser mail. Jag har alltid tyckt att hon verkar rätt skön och söt men tyvärr, fy vad jobbig hon är nu. Tur att det är sista programmet för säsongen så att jag slipper ogilla henne ännu mer.

Har kört 20 minuter Orbitrek - duktigt va?? Det var helt sjukt jobbigt (jag är typ världens mest otränade människa) men nu känns det självklart jättebra. 20 minuter varje dag lär ju göra stor skillnad för mig. Jag ska fortsätta. Älsklingen gjorde en halvtimme, puh. Sen blev det middag: utskuren biff med sallad på avokado, gurka, pinjisar, spenat, parmesan och caesar-dressing. Självklart med ett glas sockerfri jordgubbssaft till! Mums.

Checka in Paris och Benji, det är ju inte sant vad hon ska bli tight med alla killar på typ två dagar. Det här fotot är taget igår i Hollywood. Likadana kläder och Paris bär ett halsband med ett B för Benji. Dessutom har hon visat upp sig med en ny ring på förlovningsfingret...?

image204

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0