SOL SOL SOL

Här är det strålande sol och man blir brun! Tjohooo.

Igår blev det middag på PRAVDA nere i hamnen. Supergott; vårrullar till förrätt, grönsaker, cashews och ris till huvudrätt och apple crumble + cappuccino till efterrätt. Mätt blev man. Ingen utgång, Gridiron Gang på tv istället. Somnade efter ett tag så jag vet tyvärr inte om den var bra eller inte. The Rock är cool i alla fall.

Var inne på Jimmy Choo igår och klämde på deras väskor. Det är inte ens kul vad snygga de är! Och dyra... Vakt utanför butiken och hela faderullan.

Syster köpte ett Juicy-halsband (jättefint) som påminde mig om mitt halsband därifrån som jag inte använt på länge. Det är lite somrigt med en rosa fjäril och det åker fram så fort jag kommer hem! Har fått det av min älskling.

Ikväll blir det softning hemma (som i princip alla kvällar hittills). Bara två dagar kvar, vi åker ju på onsdag. Tiden har gått superfort, en vecka känns faktiskt lite för kort. Mamma och pappa stannar två veckor till, de rackarna.

På fredag ska jag till Sälen. Enligt tv:n här nere är det 20 minus där... Men det blir nog mysigt ändå! Hoppas att det är lite varmare då så att man kan åka skidor.

♥  ♥  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0