TGIF

Hej alla glada små lärkor!

Idag är det fredag och solen fullkomligt störtskiner in genom fönstret vilket gör att det är 40 grader inne i mitt rum och jag ser knappt skärmen på datorn. Men vad fasen gör det - det är helg om 8 timmar!

Igår hände det som verkar hända varje kväll numera, jag somnade som en galosch i soffan vid 10-snåret.

Körde 18,5 minuter Orbitrek innan middan. Om ni undrar varför det just blev 18,5 minuter så var det för att då höll jag på att svimma av trötthet och illamående. Jag säger ju det - min kondis är inte på topp. Men den ska bli!

Till middag blev det leftovers från dan innan - makaronilåda med små köttbullar i. Sjukt gott. Tog bara en portion trots att jag skulle kunna satt i mig flera kilo.


image224
Lindsay Lohan lite lätt överstylad i NY i onsdags


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0