WORKING SUNDAY

Hejsan!

Solen skiner så att man knappt kan se ute - så härligt! Har glömt att laga mina solglasögon, måste till NK och fixa det snart! Jag sitter just nu på jobbet för att få bort lite scanning.

Igår åt jag som sagt middag framför Melodifestivalen hos söta L. Sanna Nielsens låt var bäst enligt oss. Men Perrelli har nog ändå störst chans att vinna alltihop. Haha, såg ni hennes missnöjda min när hon inte fick flest tittarröster? Jaja, hon vann i alla fall och hon var snygg även om hon såg lite ut som en transa. Jag och L kom på att det måste vara för att det är så mycket gay-killar som älskar schlager som de sminkar sig så.

Kom hem vid 12, gick ut med Skruttis och somnade sen som en stock. Vaknade 7 av att lilla busungen ville ut och kissa. Satt sedan uppe en timme men gick sen och la mig två timmar igen.

Ikväll blir det middag hos mor och far och kanske ska jag hinna färga håret också. Inget drastiskt - bara en uppiffning av färgen tänkte jag.

Nä nu ska här scannas! Kram! ♥

image334

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0