FÖR ÖVRIGT...

...så åt jag den godaste middagen hemma hos min syster-yster igår kväll. Tyvärr glömde jag att fota mästerverket men jag kan förklara istället!

Middag: Kycklingfilé med pesto, pinjenötter, spenat och soltorkade tomater i en röra, inmosad i kycklingen. Till det - quinoa blandad med lite pesto och spenat och så sallad med avokado och gurka. Och så hoummus. Snaaaaacka om gott.

Efterrätt: Fruktsallad bestående av jordgubbar, blåbär, hallon (godaste hallonen jag har ätit, från Sabis), banan och valnötter. På detta en klick kesella med vaniljsmak.


Kommentarer
Postat av: purezone

wow, det där lät verkligen jätte gott:-) Duktig din syster är!:-) Gillar verkligen din blogg, och hur snygg är inte lucy??!!. fick du min förra kommentar? Verkar som den inte kom fram:-( Puss på dig!

2008-05-11 @ 14:04:25
URL: http://purezone.blogg.se/
Postat av: gullansson

JAg var också hungrig igår....Orättvisa systrar som mumsar utan moi och nörp

2008-05-12 @ 17:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0