2 MÅNADER SEN


Heeeeeej!

Har så mycket på jobbet att bloggen inte hinns med. Hade självklart varit en annan femma om jag fick betalt för den men det får jag ju inte, jag skriver för att jag tycker att det är kul.

Jul & nyår var helt underbart, mycket hanns med.
Jul spenderades med familjen på landet, nyår i Åre och efter det bar det av till NYC.
Bodde på ett hotell som heter Gramercy Park Hotel och det var mycket bra.
Längtar tillbaka. Fast mest längtar jag till solen och Miami. Vill åka dit igen.

Nu ska jag gå hem och tvinga älsklingen att laga falukorv med makaroner åt mig.
Igår firade vi tre år tillsammans - det ni!

Ha det så bra så länge!!


Lobbyn på Gramercy Park Hotel

Kommentarer
Postat av: Anonym

Wow, I LOVE it! Ser grymt ut! Jag vill oxå:-)!

Vi måste ses snart, äta middag el gå hundpromenad...

Kanske lördag/sönd, pratade med G om att ev träffas då:-)

Puss

2009-01-23 @ 09:49:25
URL: http://purezone.blogg.se/
Postat av: Sabina Delanies

nice blog :) many hugs Delanie!

2009-03-04 @ 00:14:12
URL: http://sabinadurebrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0